3R93 Модульний колінний шарнір Otto Bock з гальмовим механізмом і фіксатором

Модульний колінний шарнір з гальмовим механізмом і фіксатором 3R93 є моноцентричний колінний шарнір який реагує на ступінь навантаження гальмовим механізмом і опціональним фіксатором.

Модульний колінний шарнір з гальмовим механізмом і фіксатором 3R93 є моноцентричний колінний шарнір який реагує на ступінь навантаження гальмовим механізмом і опціональним фіксатором.
 
Завдяки своїй конструкції шарнір 3R93 можна використовувати як блокуємий колінний шарнір з ручною розблокировкою (при потягуванні за тросик), а при підвищенній активності пацієнт - як колінний шарнір з гальмівним механізмом (функція блокування при цьому деактивується на весь час).
 
Шарнір 3R93 призначений, перш за все, для протезування пацієнтів з ампутацією стегна з обмеженою здатністю пересування і високою потребою в безпеці під час руху.
 
Функція блокування
 
При вімкненій функції блокування (стан при поставці виробу) змонтований у верхній частині шарніра фіксатор утримує шарнір в розігнутому стані, при цьому запірний гачок замикається.
 
Розблокування згинальні зусилля протеза (наприклад, для того щоб сісти) здійснюється за допомогою тягового троса, який закріплений на тросовїй петлі. Для цього пацієнт повинен розвантажити протез або під час розблокування створити навантаження, вставши навшпиньки (розгинати коліно зусилля). У розблокованому стані (трос натягнутий) пацієнт може здійснити згинання. З міркувань безпеки зі збільшенням згинаючого навантаження розблокування колінного шарніра викликає труднощі.
 
Рухомо встановлена ​​пластмасова кришка закриває передню щілину шарніра навіть при максимальному згинанні колінного шарніра і служить для захисту косметичного покриття і пальців від защемлення.
 
Гальмівна функція.
 
Якщо функція блокування протеза повністю деактивовано, необхідну безпеку колінного шарніра забезпечується за рахунок гальмівного механізму, який блокує шарнір під навантаженням.
 
Тромоз спрацьовує при наступанні на п'яту, надає стійкість протезу і забезпечує високу стабільність протягом всієї фази опори. Навіть при настанні в злегка зігнутому положенні коліна гальмо також забезпечує бажану безпеку. Гальмове зусилля можна відрегулювати і налаштувати. Конструкція гальмівного механізму забезпечує його зносостійкість і справне функціонування, так що додаткову настройку гальмівного зусилля робити, як правило, не потрібно.
 
Управління фазою переносу.
 
Управління фазою переносу в колінному шарнірі 3R93 здійснюється механічним способом. Перед початком фази перенесення протез розвантажується і гальмо відключається. Вбудований регульований пружинний штовхач управляє качательним рухом гомілки протеза.
 
Максимальна вага пацієнта - 125 кг.
Мобильность была основная задача при разработке линии Triton . Цель заключалась в разработке
Стопи лінії Triton
Докладніше
Стопа 1С30 Триас - стопа, объединяющая в себе новаторский дизайн и легкость конструкции.
Стопа Тріас 1С30
Докладніше
Коленный шарнир 3Е80 сочетает в себе преимущества проверенной на практике технологии циркулярной
NEW! 3Е80 - електронний колінний шарнір
Докладніше
Биоэлетрическая система протезирования при ампутации на уровне предплечья и
NEW! BeBionic біоелектрична кисть
Докладніше